Sıkça Sorulan Sorular
Ürünü İade Edebilir Miyim ?
Evet. Ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade edilecek üründe herhangi bir çizik veya darbe olmaması, kutusunun zarar görmemiş ve tüm aksesuarlarının tam olması gerekmektedir.
Ürünlerin garantisi mevcut mu?
Ürünlerimiz ( kordon ve aksesuarlar hariç ) 2 yıl Carmenta Türkiye garantisi altındadır. Fabrikasyon ve üretim kaynaklı hatalar garanti kapsamına girmektedir. Kullanma kılavuzunda ve garanti belgesinde yer alan şekilde kullanılmayan ve arızalanan ürünler, garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
Destek almak istersem size nasıl ulaşabilirim?
Bize her zaman info@carmenta.com.tr adresinden ya da site içindeki Canlı Destek / WhatsApp Hattı üzerinden ulaşabilirsiniz. Hafta içi 09:00–18:00 saatleri arasında destek ekibimiz hizmetinizdedir.
Ürünün kurulumunu nasıl yapabilirim?
Ürünlerimizle birlikte gelen Türkçe kullanma kılavuzunda kurulum ve kullanım ile alakalı detaylar yer almaktadır. Ayrıca web sitemizde ‘Destek’ kısmında almış olduğunuz ürün ile alakalı bilgileri bulabilirsiniz.
Akıllı Saat Uygulamasını nasıl Yükleyebilirim?
Akıllı saat menüsünde yer alan QR kodu okutarak ya da App Store / Google Play’den ürününüzle uyumlu olan uygulamayı ücretsiz indirebilirsiniz.
Nabız, tansiyon ve uyku takibi ne kadar doğru?
Saatlerimizde bulunan sensörler sayesinde nabız, kan oksijeni, stres seviyesi, uyku süresi ve tansiyon takibi yapılabilir. Bu veriler tıbbi teşhis amacıyla değil, kişisel sağlık takibi ve farkındalık amacıyla sunulmaktadır.
Türkçe Dil desteği var mı?
Evet. Tüm Carmenta akıllı saatler’ de Türkçe dil desteği mevcuttur. Saatin dil ayarı saatin ayarları üzerinden kolayca Türkçe’ye çevrilebilir.
Yazılım güncellemesi alıyor mu ve nasıl yapılır?
Akıllı saatiniz düzenli olarak yazılım güncellemesi almaktadır. Akıllı saat Mobil uygulama üzerinden cihazla eşleştirildiğinde otomatik olarak bildirilir. Uygulama içinden “Yazılım güncellemesi” bölümüne girerek cihaz yazılımını kolayca güncelleyebilirsiniz.